Subject: Vážený užívate&#318; e-mail

From: "Webmail Alert 2013" <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Oct 2013 16:06:21 +0530

Vážený užívate&#318; e-mail;

Prekro&#269;ili ste svoje 23432 dekodéry
Webová služba / Administrátor, a budete ma&#357; problémy s posielaním a
prijíma&#357; e-maily, zatia&#318; &#269;o re-check. Musíte aktualizova&#357;
Kliknite na odkaz a vypl&#328;te nižšie uvedené informácie pre kontrolu
Ú&#269;et, kliknite na odkaz nižšie alebo skopírova&#357; a vloži&#357; do
Prehliada&#269; e-Schránka pre overenie.

http://webmailupdateonline20445.jimdo.com/

Pozor!
Nie ma&#357; obmedzený prístup k e-mailovej schránke prístup. ak

nemožno aktualizova&#357; svoj &#8203;&#8203;ú&#269;et do troch dní od
aktualizácie
de&#328;
komunikácie
Váš ú&#269;et bude natrvalo uzavretá.
S pozdravom,
System Administrator (R)