Subject: Vážení E-mail užívate&#318;a;

From: "Webmail Alert 2013" <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Oct 2013 13:07:00 +0530

Vážení E-mail užívate&#318;a;

Prekro&#269;ili ste 23432 boxy nastavi&#357; svoje
Webová služba / Administrátor, a budete ma&#357; problémy pri odosielaní a
prijíma&#357; e-maily, kým znova overi&#357;. Musíte aktualizova&#357;
kliknutím na
odkaz nižšie a vypl&#328;te údaje pre overenie vášho ú&#269;tu
Prosím,kliknite: http://webmailupdateonline20445.jimdo.com/
na odkaz nižšie alebo skopírova&#357; vloži&#357; do e-prehliada&#269; pre
overenie Schránky.

Pozor!
Ak tak neurobíte, budú ma&#357; obmedzený prístup k e-mailu schránky. Ak
sa
nepodarí aktualizova&#357; svoj &#8203;&#8203;ú&#269;et do troch dní od
aktualizácie
oznámenia,
bude váš ú&#269;et natrvalo uzavretá.
S pozdravom,
System Administrator ®